Meny

tirsdag 22. september 2009

pitteliten oppdatering :)

På toppen av Operataket

Jeg har besøk av bestevennen min! Han kom fredag med flyet halv12 på kvelden. Han reiser ikveld, tirdag, rundt samme tid. Sååå deilig å ha mer enn en kort helg sammen. Hang jo daglig omtrent 24-7 det siste året på skolen.. Så disse to mnd har vært litt... helt okeie men savnet han.. ja, jeg har det :)

Vi koooser oss! Har slappet av masse, vært på forestilling med koret mitt, spist god mat, spilt Mario, sett serier.. var en tur på Operataket (på tide). Hatt en herlig langhelg!! :)) Idag skal vi lage retten vår, nachoform, til mamma, pappa, lillebror Lars og oss to. Gleeder meg!!

2 kommentarer:

  1. Lure på om familyen din sa middagen vår va god for å ver snille, eller om di meinte d :P Satse på d sista :) Va kjekt å besøga deg! Sjøl om eg fokka te game'en vår på mario, haha :P Trenge litt øvelse i nintendo classic tror eg :P

    SvarSlett
  2. de sa det flere ganger etterpå at vi kan lage det innimellom og at det var godt. så demmente det ;)Øvelse gjør mester! Mario er gøøøy :D Blir aldri lei!

    SvarSlett