Meny

tirsdag 9. mars 2010

Gratulerer med dagen!

Jeg vil gjerne vie et innlegg til en som betyr mye for meg. Jeg har sjeldent vært så glad i et menneske faktisk. Og jeg tror nok vi kommer til å være i livet til hverandre evig lenge.. ;) Min kjære bestevenn, Daniel har bursta idaaag! Gratulerer så mye me dagen, bestevenn!



la nettopp merke til at gutten gaper på 3 av bildene.. haha..


Og her kommer mimringen og historien for de som gidder å lese videre... ;

Vi ble kjent da vi gikk i samme klasse i to år. NITH i Stavanger ble lagt ned etter hans første studieår. Så i vårt andre år kom det en gjeng snålinger fra Bergen og Stavanger til skolen vår i Oslo. Vi skulle gjennom hele året jobbe i prosjektgrupper som skolen satte sammen. Og på min gruppe fikk jeg en gutt jeg kjente litt fra før, og to fyrer fra Stavanger. Og så var jeg så heldig å få supre Anniken på gruppa. Som er en guru på dokumentasjon! Ja, hun kjente jeg også litt fra før. Hun er helt rå! ;))

Jeg var prosjektleder for gruppen, og merket fort at Daniel ikke var helt min type person. Han var provoserende og gjorde meg til tider ganske så irritert! Møtte han et par ganger på butikken, for vi bodde i samme studentbolig. Etter en fest på skolen dro tre av oss fra prosjektgruppen hjem til han på et lite nach. Rita fant noe fristende i kjøleskapet! Han hadde laget nachoform! (Som nå har blitt en av våre favorittmåltider å lage når vi besøker hverandre ;) Jeg sa han fikk værsego å invitere meg på denne retten en dag.

Han tok meg på ordet.. Og etter denne ene middagen ble det flere.. Tilslutt spiste vi middag sammen så og si hver dag. Ble kjent med han på ekte vettu.. og han er egentlig ganske så snill. Bare litt stor i kjeften. Men når jeg lærte han å kjenne så fårsto jeg at det ikke er mye vondt i den gutten. Siste skoleåret var vi i selvvalgt prosjektgruppe. Hvem skulle tro at han som irriterte vettet av meg første halvår var førstevalg som gruppemedlem? ;)

Vi har utviklet et helt spesielt og nært vennskap. Vi snakkes hver eneste dag, og jeg savner han så masse at jeg har store planer om å flytte på meg. Har søkt jobber både i Oslo og Stavanger. Har fått et jobbintervju med en interresant bedrift i Stavanger, så får vi se hvor skjebnen bringer meg. :)

Skal du flytte til Stavanger for en venn spørr du..? Det er jo pga han det blir akkurat Stavanger. Men har generelt sett stor trang til å flytte litt på meg, og oppleve noe nytt. Og ser på dette som en gylden mulighet. Og kanskje det er noe mer å finne der... Who knows... Den som venter får se... ;)

4 kommentarer:

  1. jeg liker det!!! :) Hold meg oppdatert på intervjuet :)

    June :)

    SvarSlett
  2. Øyh, var det flere på den gruppa, eller?! :P

    SvarSlett
  3. åååh.. stakkars Anniken! Jeg var så fokusert på gutta at jeg helt glemte å nevne deg! Håper du kan finne det i ditt hjerte å tilgi meg! Skal skrive deg inn NU! ;))

    SvarSlett
  4. Haha, ja, synes det var et elegant tillegg! :D

    SvarSlett