Meny

onsdag 16. mars 2011

Min Første Gulerotkake!

Ja.. jeg er vel ikke helt husmor ennå.. Men i barnehagen ble jeg kasta ut i oppgaven å lage gulerotkake til hele avdelingen med småkids. Tripplet oppskrifta og kjørte på.. Og til min overraskelse ble den utrolig god! Ekstra god siden jeg hadde laget den helt selv.. fra bunn.. :P

Dette er langt ifra en matblogg.. Men måtte jo skryte litt av min prestasjon.. hehe! Tok med en bit hjem til Daniel så han fikk smake. Han synes den var god! :)


Vil også vise dere en liten smakebit fra leiligheten. Er veldig glad i den klokka her, og synes den passet kjempe fint på skilleveggen mellom kjøkken og stue. Og så har vi fått en nydelig orkide i innflytningsgave av mor til Daniel :)

Bildet er av meg og verdens beste lillebror (hjerte)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar