Meny

søndag 29. juni 2008

On the hytt

Nå er jeg på hytta på Harestua med min mor og far. Deilig avslappende etter en uke i Estland med koret mitt. (sunget der siden jeg var 11 år, så er litt stuck ;) ) Bodde på rom med Ann-Kristin. Koste oss masse vi! Billig var det der og! Drinker kostet 80 estiske (ca 40 norske kroner!) Øl kostet 11 norske for 0.5l, og var itillegg god!! Sang tre konserter i løpet av uka. Ble flere og flere som hørte på.Og sangene jeg ikke kunne så godt (pga lesing til eksamen) gikk også helt ok å fake! ;p Været de første dagene i Pärnu var ikke noe å skryte av. Tok taxi til et senter og shoppet meg noen topper til 40 norske pr. Og ny flotters bikini! Sort med sølv dødninghoder!! Været ble bedre i Tallinn. Der var vi å besøkte Gamlebyen. Ble betatt av en slott. Skal vise bilde senere! Spist masse god mat også! Og smakte kaneløl!! Faktisk ganske godt!

<3<3ROCK BEER<3<3
Jeg oppdaget favoritt ølet på turen!! Ble så forelsket at jeg bar meg i hjel på 8 halvlitersflasker for å ha med noen øl hjem (til pynt!! haha) og få med et glass!! Kostet meg kun 109 estiske. Som da blir rundt 50 lappen i norske..!! Flere bilder fra turen kommer senere ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar