Meny

fredag 4. juli 2008

Kino og Klimt med jentene :))

Da var jeg tilbake i Rælingen. Vært på Sparkjøp på Hønefoss med mamma og pappa idag. Kjøpte meg en sort kort trang kjole, som jeg unasett ikke tørr å bruke.. ;) Og en olabukse og en genser. På vei hjem spiste vi biff på Mortens's Kro. Feire at mamma og pappa har vært gift i 28 år. Var også innokm Hadeland glassverk en tur. Og nå skal jeg straks møte Anette K. og Rozemarijn i Lillestrøm å se Sex og singelliv filmen! Endelig!! Senere skal jeg møte andre venninner på Klimt. Endelig har jeg sosiallivet tilbake!! haha! Her skjer det ting.. :)) Legger ut noen bilder fra Estland jeg..


Inngangspartiet til Gamlebyen i Tallinn.

Der fant jeg dette vanvittig flotte bygget!

Dette lignet vel på et annet bygg jeg har sett..

Fine gatenavnet..

Meg og Ann Kristin siste dagen på et utendørs museum.

Pynta seg med blomst i håret..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar