Meny

onsdag 9. juli 2008

home sweet home...?


Ja, da var jeg tilbake på hybelen, etter lunsj og en aldri så liten photoshoot i hagen hos Rozemarijn, så jobb på barnepassen på treningssenteret. Takk for god mat, og at du tar så masse bilder av meg som jeg kan brife med! Hehe. Legger ut et jeg har lekt litt med. Rozungen har også lekt med noen som ligger i hennes album på Facebook, der jeg tok ideen fra.

Ikke vært på hybelen siden dagen før Estlandturen jeg nå, 21 juni. Har endel å henge fingrene i her kan du si.. klær overalt etter ivrig pakking til Køben og Estlandstur. Hadde kun to gutter å passe på jobben idag. En på 7 og en på 5. han på 7 var noe spesiell. Han møtte på en fra barnehagen sin (en kar som hadde passet han). Jeg blandet meg litt inn i samtalen siden jeg sto der.. Etter han hadde gått sa han.. "Kjente du han? -Nei.. "Da trengte du ikke blande deg inn da, klapp igjen!" Haha! Rå liten kar må jeg si!!

Ellers så får jeg vel bare keep up the good work her jeg.. Har MANGE hårbøyler strødd utover.. hårbånd, neglelakk, lipgloss/leppestifter, øyeskygger, hårstrikker.. enslige sokker.. klær jeg bruker mye.. klær jeg aldri bruker.. Her trengs det en sortering!
//Snakkes ;))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar