Meny

søndag 6. juli 2008

Photoshoot + Jentekveld <3

På dagen idag reiste Rozemarijn, Charlotte, June Mariann og jeg på hytta til familien til June i Enebakkneset. June skulle fotograferes i det fri! Været startet bra, men så kom stormen! Rakk noen bilder, men måtte rømme innendørs! Vi laget oss kjempe god salat og koste oss masse!! Ble ikke noe bading men.. Det tar vi igjen!!


Vi leker ikke modell..eller..?


Assistentene slapper av.. ;)


Søte Charlotte og meg.


Photosession i norsk natur..:))


Super god salat med nystekte rundstykker!! nam!

Rozung med favoritt isen sin <3
=============================================

Monika min hadde bedt inn til tapaskveld. Alle var pyntet i kjole og koste oss med god mat og vin. Senere dro vi ut på Klimt.. Blitt så voksen at vi henger der vi nå vettu. Men alle damene på 40+. Men de er meget snille de også da.. hehe.. Og Martins gir meg bare dårlige vibber.. og der er alle under 18, og de som ypper. Nei.. jeg er egentlig meget fornøyd med å bo i Oslo jeg.. Selvom det er kos å dra ut med mange av vennene her hjemme da :)) Takk for en kos kveld søtingene!! Legger ut noen bilder som Rozemarijn har tatt:


Rozungen og Ritungen
Meg, June og Charlotte
Barndomsbestisser

En het kvinne

Tre gærne jinter


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar