Meny

torsdag 25. september 2008

<3<3 Nye skooo <3<3

Ikveld skal jeg på bedriftsbesøk, hos en bedrift som heter Bekk. Siden det er 20% jenter på skolen min har vi et eget utvalg som heter "Kvinner og It". Vi er invitert til å komme en time før alle andre. Var hos de ifjord også. Da fikk vi tapas og øl-bonger. Så det blir nok kos ;)) Imorgen skal jeg møte June Mariann for en siste shopping før reunion på lørdag. Møte igjen de vi gikk med på barne og ungdomsskolen.. Kan nok bli spennende.:) Jeg er jo så opptatt om dagen. Så rekker ikke blogge ting samme kveld. Men legger ut noen bilder fra kjoledaten med jentene på fredag. Var ti jenter som spiste på Hard Rock, og gikk videre til Friday's for drinker. Har en sånn kveld ca en gang i mnd hvor vi er kun jenter, og alle pynter seg. Kaller det "Kjoledate" ;)) Legger også ut et bilde fra ost og kjeks daten til Daniel og meg lørdag.. :P

Line var med for første gang :))

Henriette og Monika
Meg og min x-samboer Ann-Kristin
Daniel med ost, kjeks og rødvin :)
Legger ut et bilde av de nye skoene mine!! :))

2 kommentarer:

  1. :D Så søte vi var på kjoledate da ;D
    Håper helgen din bli kul, spennende med u.skolen igjen da :o

    Kuuule sko !! :D

    SvarSlett