Meny

onsdag 29. april 2009

Morro på jobben

Ville bare vise dere hvor morsom Frode er.. Min hovedprosjektkollega.. :P



Og samtidig vil jeg bare si at jeg ikke er noen flink blogger om dagen.. har flere ting jeg tenkte å legge ut her.. men skjer liksom ikke.. Var feks på Makeup utstillingen til Line, ute med Charlie og Junemor, og i parken med Daniel. Har bilder men de ligger på mobilen ennå.. tiltaksløs.. Sowwy! I'll be back! :P

Til dere som måtte lure på hvordan håret mitt ble så ser dere et bilde her, som jeg stjal fra bloggen til Daniel :P (som er veldig oppgitt over "cuteposen" vår Rozung. Men det funker jo alltid! ;) Bildet er fra "feire levert innlevering øl i sola på Egon" med Daniel og Frode forrige fredag, (som jeg også tok noen bilder fra btw)..

Klippet panneluggen lenger bak, og tok en glansvask som het mørkbrun, siden jeg ikke klarte bestemme meg (lider av bestemmelsesvegring mer enn noensinne om dagen). Men det ble litt rødskjær da altså. Så får vi se hvordan dette utvikler seg..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar