Meny

søndag 26. juli 2009

50 årslag :)

Marte og Mari fylte begge 25 på lørdag 25. Så da ble det 50 årslag i Maris leilighet på Frogner. Her fikk vi servert italiensk hjemmelaget pizza, brownies og bringebær. Koste meg masse! Så dro vi ut en tur.. Endte på Garage.

Martemor :)

Mari


Ann Kristin og meg med sjampisen vår


Rastløs som jeg er gikk jeg da kvelden begynte å nærme seg stengetid for å møte Sebastian, men han fant jeg ikke. Så jeg gikk videre for å møte Bjørnar, en jeg kjenner fra skolen. Han var ute med en gjeng. Tok en øl på Elm Street før det stengte, så bar turen videre på nach i kollektivet deres like bak slottet. Hyggelige folk :)) Bjørnar har visstnok en plan som en dag skal gi oss Nobels fredspris, hvis jeg hjelper han med noe... Lurer veldig på hva det gikk ut på. Vi skulle visst snakke ferdig om det en annen gang..

Søte snille Bjørnar i parkenSøte snille Børge, som ble fornærma siden jeg ikke var helt klar over at Børge faktisk er fornavn.. høhø.. (-Har du ikke hørt om Dan Børge Akerø? - Jo, men jeg trodde Børge var mellom-etternavn...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar