Meny

onsdag 29. juli 2009

Flytting og tanker...

På onsdag var jeg invitert til Sola mi på vin og snacks med Rozungen og Linepus! hadde sååå lyst.. men i stedet for å sitte her:


Så ble det flytting på meg...

I kveld er 3. kvelden på rad med flytting fra hybelen i Oslo. Fått masse hjelp av både mamma, pappa og Lars. Imorgen er siste turen, da skal det siste vaskes og nøkkel leveres.. Litt vemodig altså.. Ikke noe sted å være helt for meg selv lenger.. Kan ikke sove til 2 når jeg har fri hvis jeg ønsker det, eller ha "dagen derpå" og drikke litern min med melk og kun få i meg litt grandis uten at jeg får rare blikk.. Føles veldig rart å "flytte hjem", men jeg har jo ikke noe valg. Har ikke penger eller fast jobb. Heldigvis har jeg veldig snille foreldre. Så det skal nok gå bra. :)




Barske Lars og pappa bærer sofaen + stæsj inn i bilen


Snille mamma vasker taket


Samtidig som jeg flytter ut fra min hybel, så flytter Lars inn i egen leilighet. Her kommer et par bilder fra leiligheten hans etter at møblene kom på plass.


Kjøkkenet, nå med stekeovn, kjøleskap og kjøkkenbord


Stua med sofa, og bord, og fast inventar; Lasse med laptopen


Må inrømme at jeg misunner Lars som har egen leilighet. Men han måtte også hjem en tur å tjene opp penger før han fikk seg egen leilighet. Så er det nok min tur om ikke altfor lenge håper jeg.


Siste uka av vikariatet i barnehagen nå, så får vi se hva som skjer. Nå er det totalt kaos av ting her, så trenger endel tid på å rydde og sortere. I tillegg må jeg såklart søke jobber, og så har jeg et par oppdrag på siden som jeg må få gjort. Bl.a siden din Linepus! Når jeg finner ut hvordan bildealbum kan lages på en fancy, men enkel måte så kan jeg hjelpe Rozungen også! Men ting tar litt tid fortiden.. lite tiltak og motivasjon fortsatt dessverre. Etter full dag i barnehage orker jeg ikke så mye annet en middag og slappe av med tiltaksløse ting som serier på pc'n eller rett og slett sove "mæddaskvil" som de gamle gjør. Denne uka har hver kveld gått med på flytting også. Men jeg kommer nok sterkere tilbake! Ser jo endel av snuppene mine til helgen. Kjoledate på fredag, moteshow på lørdag, og kafetur for å feire Sabipus på søndag :)) I'm a very busy woman..

2 kommentarer:

  1. Broren har det utrolig kule kjøkkenbordet med de enda kulere stolene joooo. :D

    Gleder meg til helgen snuppa =)

    SvarSlett
  2. :) Alt ordner seg vet du søte Rita <3

    SvarSlett