Meny

fredag 23. oktober 2009

bloggingen jeg glemte... :P

Har tømt mobilen for bilder.. og der ligger det diverse meget interresante bilder som jeg skulle blogget. Men jeg er rett og slett en ganske lat blogger. Så det har gått i glemmeboksen. Så her kommer et uhyre spennende oppsamlingsinnlegg.. :P

Noen bilder:

Bare et stemningsbilde fra tur med 2åringene på jobben. Vi triller ned og de går opp. Bra deal det :P

Skrytebilde av sykt god kringle med sukker og kanel som ei på jobben laget til pausen! nam!
Ennå et skryte bilde; "Dinner for one" :P

Ser ordentlig udigg ut, men var skit godt! Fjorlands svenske kjøttboller og saus! (Må gjøre det enkelt iblant;) namme nam!
Kjøpt meg sånne tre-øredobber som jeg har likt lenge! En tre-ring med tynn pinne gjennom. Og så ser dere min stakkars tommel som jeg klarte å skjære meg i forrige helg.

Dårlig kamera på mobilen, uten blitz. Men dette er Dina og Ellen som jeg skrev om i et tidligere innlegg.

Nytt skjerf! En lysere Rita... :P Men fortsatt lilla :P

Posering med skjerf på badet :P

Ganske crappy dette mobilkameraet men.. man får et inntrykk :P Og minner.. hehe.

Ikveld har jeg vært på kino med mamma. Vi så "Jenta som lekte med ilden". Vannvittig bra film altså! Likte den første filmen, og gleder meg til den tredje! Tøff dame med tragisk fortid!
Anbefaler bøkene og filmene. :)

1 kommentar:

  1. koselig når vi plutselig får en kringle inn på pauserommet! og syyyykt god er den også! NAM!! :D
    hehe bra deal det rita! :) er riiiimelig tungt å gå opp bakkene med de vognene ass.. sytk tungt og bra trim ;)
    -challa-

    SvarSlett