Meny

fredag 16. juli 2010

Gååååte!!!

-----------------------------------------



Må bare få ut min frustrasjon her!!

(Bakgrunns info for de som ikke vet hva/hvem Gåte er; "Gåte var et norsk band som spilte en blanding av folkemusikk og rock. Gåte har samarbeidet med og brukt materiale fra Knut Buen og Astrid Krog Halse ...... Bandet oppløstes i 2005, og spilte sin siste konsert 31. desember i Setesdal". - Wikipedia )

Jeg så på skjermen på Oslo S i 2 sekunder da jeg paserte den tidligere idag.. Jeg kunne banne på at jeg leste "Gåte på Operataket"! Jeg sende med engang sms til min kjære for å be han sjekke ut dette. Og det stemte! Men selvsagt var det den 22. august! Vi kommer hjem fra Tunisia den 23!!! *settinnsensurertstygtordher* Ååååååå!!! Frustrert!!!

Etter litt Googling da jeg kom meg foran dataen fant jeg ut at de skal spille hele FIRE ganger i sommer. Hva er oddsen for at ingen av konsertene er nogenlunde mulige å få til for meg...? Joda... stor nok, siden tre av konsertene spilles på festivaler tundt om i Norge. Kun denne ene som spilles i mitt "nærområde".



Nå sitter jeg her å vurderer og tenker og er frustrert og små desp.. Skal jeg reise hjem tidligere fra ferie for å få de med meg på Operataket!? Skal jeg dra å høre de på Storåsfestivalen når jeg egentlig er i Stavanger på "Glamaden".. Vinjerock konserten er allerede utsolgt. . Raumarocken den 6. august; reiser til Tunisia den 7. august, og Åndalsnes er ikke akkurat rett borti gata.. Nei.. nå må jeg se litt Dexter og roe meg...


Altså.. Hadde bytta det meste mot å høre de spille!


*Settinnstygtordhvisdukanfler*


Joda... hjalp LITT.. LITT roligere.. men ååååååå.... *Snufs....*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar