Meny

fredag 29. oktober 2010

New Shoes


"Hey, I put some new shoes on,
And suddenly everything is right,
I said, hey, I put some new shoes on and everybody's smiling,
It's so inviting,
Oh, short on money,
But long on time,
Slowly strolling in the sweet sunshine,
And I'm running late,
And I don't need an excuse,
'cause I'm wearing my brand new shoes".


-Refrenget fra en sang av Paolo Nutini.
En av mine favoritt artister i samme kategori som Gavin DeGraw og James Morrison ;)

Det pusete lilla du ser er vårt nye senge teppe! ;D

Min gode venn Monika informerte meg om vinter i Trondheim så jeg var å kjøpte meg to par fora sko igår. Folk sier kvalitet er viktig! For meg er kvantitet viktig. 2 par sko til under 400 kr er ikke så dumt.. (Kjøp 2 par og få det billigste til halv pris.. oooor kjøp 3 par og få det billigste gratis..!! Jepp, jeg reklamerer uten spesiel tilhørighet.. men alle burde vite om dette flotte tilbudet ;) ) Og til mitt bruk har jeg ingenting å klage på med kvaliteten - har flere sko herfra som fortsatt lever ;)

Masse sko!!! :D Skopunkten ftw!

1 kommentar:

  1. Hoho, super wingWoman - likte den ;) Så ikke at du hadde svart før nå jeg, satt og bladde litt i bloggen din igjen :)
    Fine sko, og er enig med deg, kvantitet foran kvalitet når det kommer til forbruks-sko!!

    SvarSlett