Meny

onsdag 27. oktober 2010

Fra barnemunn:



Barn smelter ofte hjertet mitt. Det er en av grunnene til at jeg stadig havner i barnehagejobb igjen og igjen.. ;)
Jeg jobber som nevnt på avdeling til tantungen til min kjære. Barna og de voksne i barnehagen kaller meg "tanten te Ella". Selvom jeg har fått beskjed om at jeg ikke er ordentlig tante før vi er gift. :P Veldig hyggelig å se henne daglig. Har blitt godt kjent med henne nå. I dag hadde vi en hyggelig samtale.

Jeg: Jeg er kjæreste med onkel Daniel vettu...
E: Koffår?
Jeg: Fordi jeg er glad i han vel.. er ikke du glad i onkel Daniel...?
E: Jo.. også e eg gla' i deg!



På bildet har vi byttelånt luer... og sendte bildet til mamma. Det synes Ella var meget stas :P
Ei anna jente på avdelingen reagerte da jeg kom på jobb med briller en dag... "E d deg, Rita.."? "Eg kjente deg nesten ikje igjen"... ! "...men eg kjente igjen skonå".. (lilla converse)... haha ! Søtt!
Den jobben jeg søkte på og var i samtale med ja.... Ennå ikke hørt noe.. Så den optimismen jeg hadde i et par uker er det svært lite igjen av.. Hvis svaret er nei har jeg bestemt meg for å be om en begrunnelse som jeg kan jobbe mot. Så kanskje jeg kan søke hos de igjen senere.. Har skikkelig masse lyst på akkurat den jobben!!
Nå gleder jeg meg masse til helga! Skal endelig besøke M og A i Trondheim! Det blir koos å se de igjen! :)) M hadde bursdag igår, så skal feire henne litt og har kjøpt gave!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar