Meny

fredag 26. november 2010

Vampified again

Igår var jeg og to andre voksne de eldste barna i barnehagen til Vitenfabrikken i Sandnes. Min første gang i Sandnes faktisk. Det var et supert sted for barna! Masse vitenskapelige morsomheter. Vi var også inne i Planetariet og så på stjernehimmelen! Vi hadde hovedansvar for 6 barn hver. Jeg fikk en gruppe med unger som aldri holdt seg på samme sted. Og en som alltid gikk dit ingen fikk gå, og aldri fulgte etter når vi andre gikk videre.. Så var full konsentrasjon for å ikke miste kontrollen over gruppa mi! Men var moro å oppleve noe utenfor barnehagen :)

Merket det i hodet da jeg senere på kvelden satt på Vamp konsert i Stavanger Konserthus! Holdt på å sovne under de første sangene! ;) Vamp hadde med seg Kringkastningsorkesteret, og ei dame fra færøyene som var med som solist. Hun var veldig flink! KORK spilte super bra! Og Vamp var flinke som vanlig! Har likt Vamp siden videregående da jeg ble introdusert til de av en jeg jobbet med på kinoen i Lørenskog. Så har faktisk hørt på de i 10 år nå! Har hørt de live to ganger nå.. i Lillestrøm, og nå i Stavanger. Kun med den nye vokalisten men. Kunne ønske jeg hadde hørt de live med den gamle vokalisten også! Men jeg synes han nye er flink.. og ganske søt å se på! ;)
Det som er litt ekstra moro er at jeg kjenner han som spiller fløyte i KORK. Ble kjent med han gjennom Monika. Han spilte i kirken i bryluppet hennes også! :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar