Meny

onsdag 1. desember 2010

Mannfolk! ......og juleting! :D

Er det ikke alltid småting man irriterer seg over ved sin kjære? Vel her er min hjertesak:

Rydd sokkene dine! Det er bare 6 meter til vaskerommet! ;P Huff... gutten setter seg ved dataen etter en arbeidsdag.. og av med sokkene.. UNDER bordet.. Mobilen min ble mystisk forsvunnet istad og fant den igjen under sofaen... sammen med et dusin par sokker! Se på det her a!! Mannfolk! ;p Han lovet å rydde de da han kom hjem så de får bare ligge der til skrekk og advarsel...

Sånn ellers...

Joda.. det ruller og går.. "Tok meg fri" fra ringevikar jobben mandag og tirsdag. Kontaktet tre bedrifter. Fikk mail fra den ene samme kveld, og på tirsdag ringte de to andre. Skal i samtale neste tirsdag. Og fikk forespørsel om referanser fra et annet firma idag. Så det skjer ting!!

Har innsett at min søken etter drømmejobben dessverre ikke har gått i boks. (Høye ambisjoner og krav til seg selv er flott å ha, men må starte et sted :P). Og at min tid som avslappet barnehagetante snart må legges i en hjerteformetboks med masse gode minner i.

Så nå er målet.. og det eneste målet; å få meg en jobb der man bruker datamaskin! Som på CV'n kan betegnes som "erfaring fra it-bransjen"! Om så som telefondama på support. Da får jeg bare bryte den barrieren med at jeg ikke fikser å snakke i telefonen. Da får jeg lage meg en "telefon Rita" utgave av meg selv :p

Tilslutt vil jeg vise dere noen koselige bilder jeg fant da jeg var på besøk hos besteforeldrene mine sist. De er tatt i 1989 da min bror var 2 og jeg 5 år gammel. Gutten med meg på det nederste bildet er vår eldste fetter. :)

NB NB! // Kveldstillegg

Jaggu så rydda han vekk sokkene med engang han kom inn døra fra jobb gitt! Flinke gutten min! Det kan vel hende at jeg har nevnt det et par ganger før.. Så det var positivt!

Dette har jeg lært: Hvis du maser om en ting ofte nok - gir det tilslutt resultat! :P


Egentlig så er dette litt halvseriøst... Vi har det kjempe fint og det er jo ikke akkurat noen krisesak! (bare sykt irriterende på en dårlig dag) Men var litt morro at den ene dagen jeg blogger om det så rydder han samme dag... Og jeg tror ikke han leser bloggen min..

Nok om det! Det er 1. desember! Som betyr; Rita skrur på en knapp, og er i julemodus! Ow yeah! Nå er det snart jul og det er lov å drikke masse julebrus, spise marsipan, pepperkaker og ikke minst - Sjokoladekalander! Man blir aldri for gammel for det!

Vi åpnet luke nummer 1. sammen istad. For jeg har hengt opp sjokoladekalenderene på soverommet for flere dager siden! Og så har vi sett 1. episode av The Julekalender og Nissene på Låven! Digger begge!! :D

Vi har begge åpnet luka på bildet, men min kjære lukker lukene etter å ha åpnet de!? Sææææært! Egentlig pleier han å rive de av! Iiiip!!

Hva er din "lukevane" ?
(Hå hå! Nå får jeg sikkert tonnevis av kommentarer! Er det ikke det som er trikset i bloggverdnen..!? - Avslutt innlegget med et spørmål ;D )

3 kommentarer:

  1. Ja, noen ting må en vist bare lære seg å leve med. Man gir og tar i et parforhold. Lykke til videre. Klem

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Jeg har det bra og nå er jeg blitt frisk i tillegg. Så i morgen er min første arbeidsdag denne uken.

    Ha en flott dag videre!

    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg har gitt deg gode referanser og er spendt på hva som skjer videre:D Flott om du får en ny jobb:D

    Lykke til!

    SvarSlett