Meny

fredag 28. januar 2011

Sofabord og Lilla Vegg

Nå har vi funnet en ny favoritt!


Begge liker veldig stilrene ting. Og jeg ønsket meg plass til saker og ting under bordet.. og synes det var genialt med "vegg" bak. Så MÅ ikke "rotet" synes for alle alltid :P Hva synes du?

Jeg har også fått innvilget en stykk lilla vegg. Og den skal være på kortveggen i stua, bak tv'n. Resten av veggene er i fargen "Latte" fra Butinox. Men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal ha en super mørk og dyp lillafarge. Eller en mer "grå lilla" litt lysere versjon. Nå trenger jeg deres mening!

-------

Update:

Nå har jeg skrevet samme spørsmål på Face, og det er mange som sier den lyse. Men også mange mener det mørke.. og jeg er like usikker.. haha!! Jeg er ikke god på å ta valg! Men min kjære vil helst ha det mørke.. for han mener det skal være en "kontrastvegg". Og han har forsåvidt rett i det.. Men jeg tenker at de fleste "pyntetingene" mine også er mørke lilla... Så det kan kanskje bli litt mye.. Jaja.. Skal nok klare å ta dette valget snart.. :P

Idag har vi vært i leiligheten og vasket. Og parkett og takmaling er kjøpt inn. Så ting skjer!! Wuhuuu :))

4 kommentarer:

  1. Hva med ca sånn farge som er bak teksten her?

    Roze :)

    SvarSlett
  2. fargen som er bak teksten på sida her er for lys igjen. Må ha litt kontrast fra de "latte" veggene ellers :P

    SvarSlett
  3. Ahh med lattevegger rundt ville jeg kanskje tatt den mørke... Du burde lage en fargekontrast der man ser med fargen som er på resten av veggene - det har jo en del å si når man skal komme med råd ;)

    R:)

    SvarSlett
  4. Jeg ville valgt den mørke lilla fargen. Den skaper en god kontrast. Også er jeg veldig glad i lilla, den lyse ble litt for grå. Bordet var kjempe fint!! Greit med plass under og at ikke alt som blir lagt under blir borte. Klem

    SvarSlett