Meny

søndag 30. januar 2011

Sneak Peek

Idag har vi vært å vasket i leiligheten. Mor til D hadde lovet å gjøre det. Og D og jeg var oversnille og hjalp henne! :p
Tok et par bilder for å vise dere stua. Så ser dere hvilken vegg jeg skal male lilla også :)) Skal male listene hvite! Er ikke så glad i "trefarge" noen av oss. Vi skal overta sofa og tv-benk. Skal kjøpe noen sorte ben i stedenfor de lekablokkene til å ha under. Og gi den et strøk sortmaling for å dekke litt slitasje. De andre tingene skal de komme å hente.. de er bare litt trege.. :P


Dere skimter såvidt inngangen til soverommet helt til høyre i bildet..
Leilighetene dere ser ut stuevinduet er samme som den vi bor i. Så nå vet dere hvordan den ser ut utenpå også! ;)
Parkett og takmaling er kjøpt inn, så nå er vi snart igang! I'm so excited, and I just can't hide it!!
På lørdag var jeg og ei anna venninne av Silje (samboer til bror til D - altså de som bodde i leiligheten før oss) på besøk i huset dems. Vi fikk biffmiddag og så film. Hun har også fått seg en lilla vegg i stua! Og tapet under! Ble veldig tøft. Men jeg vil ha enten lysere eller mørkere.. Dere får vente i spenning på hvilken det blir :P


1 kommentar:

  1. Mørkere, mørkere, mørkere!!! Har du skjønt det at jeg synes du skal male mørkere!!!!! Klem

    SvarSlett