Meny

mandag 10. januar 2011

Tilkbakeblikk i bilder forts..

Da vil jeg ta et tilbakeblikk på mars og april ifjor.
5. mars - Lagde innbydelser til Monikas brylupp. Nå startet de første forberedelsene til Monikas brylupp som jeg var forlover i. Det var en hyggelig kveld hos Mon hvor Anette og jeg joinet henne i å lage alle innbydelsene for hånd! Flaks vi alle tre er glad i kreativt arbeid! :)
Bildet er fra fotoboka jeg laget ti M og A i bryluppsgave. (Du kan klikke på bildet for å se større versjon).
Synes resultatet ble ganske bra :)

20. mars - Naviogatorkonsert med broren min, dama hans Christine og min gode venninne Anette. Min bror ringte meg og hadde to ekstra billetter til konserten pga et vennepar som var syke. Så jeg ringte min venninne Anette, og vi takket ja. Var en hyggelig kveld med hyggelige folk! :D
Min bror og kamerat foran scenen!
Meg, lillebror og min gode venn, Anette.
Christine, meg og Lars :-)
-------------------------
4. april - På besøk hos Daniel i Stavanger. (Her jeg bor nå :D )

D spiller gitar! Hot!

Snakk om to sporty folk da! Var ute å jogga i regnet!


Et av mine favorittbilder av oss.. matchende luer som jeg kjøpte til oss for 10 kr stykke på H&M.. :)

14. april - På besøk hos Kristine. Vi fire jente som var i Egypt sammen i 2005 møtes desverre ikke så ofte. Men har det alltid kjempe koselig når vi er sammen.
Heidi, Silje, Kristine og meg. På dette bildet er både Silje og Kristine gravid! Begge har nå fått hver sin prinsesse! :D

Meg og Heidi.

Det var de bildene jeg ville vise dere fra mars og april. Plutselig poster jeg noen fra mai og juni 2010 også.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar