Meny

søndag 20. februar 2011

Kick Off

På lørdag etter parkettlegging og en liten blund fikk en ganske syk og en litt syk kommet seg på Kick Offen med jobben min. Det var mat fra 8, så vi var utenfor kvart på 8. Mens vi satt i bilen ble vi jammen etterlyst på telefon! Tydlig at alle andre tok "kom fra 7, men senest før maten kl. 8", mer seriøst enn oss..

Og så var det tapas.. Faktisk veldig godt. Selvom jeg i utgangspuntet er litt skeptisk til tapas..

Så var det litt % inntak og mingling før vi var de første som forlot åstedet også.. Ble hentet som to askepotter på ball ved midnatt. For skulle jo være opplagt til parkettlegging søndag og!

Men for all del! Selvom vi begge hanglet litt, ble det er hyggelig kveld. Og er glad vi dro! :D


Fotogene er vi hvertfall ;)

Meg og Marita

Inntak av tapas

Tini Mini og Rita Slita
Bildene er tatt med Hanne sitt kamera (var ingen av meg på mitt eget :P )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar