Meny

lørdag 26. februar 2011

Leiligheten Og IKEA

Jada.. idag sto vi opp klokka ÅTTE på morgenen... Det er grytidlig i min "sove lenge - det er jo helg" verden! Men vi fikk da gjort endel i leiligheten. Fått montert opp sofabordet, parketten er helt ferdig, fått ryddet ut masse papp, plast og isopor.. ja, det begynner faktisk å se ut som et hjem - ikke en byggeplass.. :P
Etter litt mat dro vi på IKEA. Der ble det shoppet inn diverse som vi trengte. Og vi så også på hyller til å ha i stua. Hadde egentlig bare tenkt å ha helt standard sorte firkanta .. Men jeg falt for noen andre hyller. Som kostet endel mer. Men lurer på om jeg ikke vil invistere i de (Er jeg som skal kjøpe hyller).
Hva synes dere om disse hyllene?


Jeg likte de godt. Selvom de gjerne kunne vært helsvarte.. de er svartbrune. Men liker de likevel! Skal også kjøpe nattbord, og fant de i samme serie. Så er ganske sikker på at det blir de. Skal tilbake å kjøpe til helga når mamma og pappa kommer :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar