Meny

torsdag 17. februar 2011

Parkett og Snø

De siste dagene har vi kommet igang med parketten!! Hurra! Når jeg skriver "vi", så mener jeg egentlig far til Daniel og hans gode venn Jan Arild. De har peil. Så vi ser og lærer til "neste gang" :P
Innmari deilig med snille folk som hjelper! Jeg har vært tett og slitt med ømme bihuler en ukes tid nå, og har jammen klart å smitte Daniel også. Men jeg blir sjelden så syk at jeg ikke kan gå på jobb. Men D fikk den litt værre versjonen stakar.. Bare vi begge er friske og raske til lørdag! :D

Jani legger "ullpapp" mens Daniel tetter noen hull som var i bellegget.


Veggen ble bra den! Her er den tørr, og vi har fått skrudd i kontakter og diverse igjen.

Jani er flink til å sage parkett!

Daniel følger nøye med.. (Og Hansi også...) Ja, de kalles Dani, Jani og Hansi.. :P

Jeg har startet innflytningen i kjøkkenskuffer og skap! Måtte vaske tingene først. For de har ligget å støvet ned i en pappeske fra D bodde i Oslo (for ca 2 år siden). Har jo ikke eget kjøkken her, så det har ikke blitt brukt.. Mamma og pappa kommer med mine ting så fort vi har kommet i hus. Først da får vi en oversikt over hva vi evnt mangler.

--------------

Joda.. ser på Face at det klages fra mine østlendinger der hjemme over snøen.. Her har det som sagt vært bart lenge! Men inatt kom det jammen noen cm! Så det var stas i barnehagen idag kan dere tro! Nesten litt synd på barna her på Vestlandet.. Snø for de er faktisk mangelvare.. :P

Her bor vi. Inngangen vår er nede :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar