Meny

søndag 13. februar 2011

God Morsdag Og Hjemlengsel...

I det siste har min kjære bestefar fylt 85, pappa hatt bursdag, i dag er det morsdag, imorgen fyller farmor 85, - og innen mars er over har både samboer til bror, broren min og mamma hatt bursdag... Resten av familien var på besøk oppi Hedemark og feiret da bæssfar hadde bursdag.. har også hatt tradisjon med å dra ut å spise når noen i nærfamilie har hatt bursdag. Merker rett og slett at jeg får veldig hjemlengsel om dagen.. Sendte forresten bæssfar fotoboken i posten, og han synes den var kjempefin. Sendte farmor sin hjem til mamma og pappa, så hun får den når de besøker henne imorgen.

MEN! Det føles fortsatt helt rett å ha flyttet hit for å leve livet med min kjære. Er bare uvant overgang nå, og begynner å vente så veldig på å komme oss i leiligheten nå som det nærmer seg mer enn noen gang! Så fort vi har kommet under tak kommer mamma og pappa kjørende med saker og ting til meg! Og første helgen i april kommer bror og samboer på besøk. De har bestilt flybilletter! Vet også at flere venner har lyst til å komme på besøk. Og jeg kommer jo hjem innimellom. Men når det kom en sånn periode hvor det ble veldig masse "familiekos" merket jeg at jeg er vant til å være nær familien min.

Laget morsdagskort til min aller beste mamma i dag:


Har vært i leiligheten idag også. Daniel har malt et strøk til på listene i taket - de som var trefarget, men nå har blitt hvite. Dro også ut alle lister nede ved gulvet så det er klart til å legge parkett. Jeg malte den lilla veggen! :D

Skal bort en tur nå straks å male et strøk til på lister og den lilla veggen, sånn at vi kan komme igang med parketten etter jobb imorgen.

Merker alt er litt slitsomt om dagen og... er skikkelig snottete.. hihi.. Synes ordet for snørrete er så mye søtere på Stavangersk. SnørraBella blir til SnotteJenny. Å tørke snuen i steden for snørra på barna i barnehagen høres mer "delikat" ut.. Er også helt tett i øra.. Så når jeg pusser snuen knaker og braker det i ørene.. herlig! Typisk å bli så tett når vi jobber så mye i leiligheten. Men er bare å stå på så er vi sikkert i hus innen en uke eller to!

Venter jo også på seng og sofabord som er bestilt. Og må gå til innkjøp av tv, hyller og diverse kjøkkenutstyr. har noe men må vente å se når mamma og pappa kommer med sakene mine hva vi mangler. Kjøpte oss forresten en Jamie Oliver stekepanne igår! Den må vel være bra? :P

Finnes også flere kjeler og diverse annet i serien, så kanskje det blir noe mer derfra. Men har noen kjeler, så trengte først og fremst en lett stekepanne. Den vi har fra før av en en jernpanne - altfor tung for meg! :P

Ha en god mandag imorgen da dere, og nyt uken. Før du vet ordet av det er det helg igjen! ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar