Meny

tirsdag 1. februar 2011

Trening Og 85årsdagER!

Har helt glemt å skrive om treningen og kosthold i disse blogginnnleggene. Altfor fokusert på leilighet og lilla vegger.. ;)

MEN. Jeg HAR trent! Har trent 2 ganger i uka. Er greit fornøyd med det. Men skal prøve å øke til 3 etterhvert. Men er rett og slett veldig slapp - og værsjuk! Her er det høst! Vært høst den siste mnd. Ingen snø som gjør dagene lysere. Kun bar asfalt som innimellom glitrer imot meg av -2, eller er blank og glinsende av dryppende regn. Og det blåser! Men hender sola titter frem, og da får jeg påfyll av D-vitamin! Har kjøpt meg vitmamintilskudd, siden jeg er avhengig av sollys...... ...... men de glemmer jeg å ta.. :P

Når det kommer til kostholdet så spiser jeg nesten uten unntak knekkebrød til lunsj og ettermiddagsmåltid. Minst mulig brødmat. Og spiser meg ikke stappmett til middag. Men orker ikke følge noen strikt diett. Så håper at trening og et bevisst kosthold skal være tilfredsstillende. Men har jo lyst til å bli kvitt noen overflødige kilo også. Så spørs om jeg ikke må skjerpe inn ennå mer. Men det blir enklere når vi lager egen middag, og jeg enklere kan lage meg frokost og kvelds på eget kjøkken.

2 X 85år
Min kjære bestefar/bæssfar og farmor fyller begge 85 år nå i februar! Jeg har lenge jobbet med å lage fotobøker/hefter til besteforeldrene mine med alle bilder jeg kunne finne fra minner vi har hatt sammen. Storkoste meg med oppgaven til min kjære mormor ble borte fra oss i desember. Var ikke like kos å drive med på en stund etter.. Skulle egentlig bli julegaver.. men nå ble de altså bursdaggaver i stedenfor. Som jo egentlig passer veldig bra siden de begge fyller "halvrundt"!
Idag har jeg vært på posten og sendt bøkene med hjemmelaget bursdagkort i posten. Håper de liker bildene!


Tenker på deg, mormor...

-------------------------------

Lilla vegg ja... Har 98% sikkert bestemt meg for den mørke! Må jo innrømme at det er den jeg heletiden har hatt mest lyst på. Men prøvde å være litt fornuftig å ta imot alle kommentarer på hvor mye lys det stjeler, og hvor lite rommet blir. :P Men jeg tror ikke den korte veggen vil gjøre så mye "skade". Og er jo parallelt med vegg med store vinduer, så lyset utenfra vil skinne på veggen. Og vi har spotter i taker. Og skal nok kjøpe noe mer lys også! Så ja. Tror jeg har bestemt oss! :P

Bilde fra fargeprøvene fra Butinox

1 kommentar:

  1. Det stjeler kanskje mye lys, men det er en liten vegg og skulle du angre så er det fort gjort å male over. Flott valg synes jeg!! klem

    SvarSlett