Meny

torsdag 10. februar 2011

Ukas Smil

Jeg nevnte at jeg fikk Ukas Smil på jobben forrige fredag! :D Nå har jeg tatt med plakaten hjem, og skal lage plakat til den jeg vil gi smilen til imorgen. Og så MÅ jeg få kjøpt en Smil skjokolade ikveld! Har hatt en hel uke på meg, men har glemt det hver gang jeg har vært i butikken..;) Typisk det... Men titter bare i godis-hyllene på fredagene som regel. Ikke lov med godter i ukedagene vettu! :P



Da jeg kom hjem fra jobb idag farget jeg håret. Etterveksten synes så sykt godt nå etter at jeg fikk sort hår i sommer.. (Den utenlandske frisøren som missfårsto mørk brun med svart). Farget det i en brun rød farge. Så har vi spist middag.. og snart skal vi ut å kjøpe møbler!! :D

1 kommentar:

  1. Så koselig med ukas smil:-) Kos deg på møbelshopping!:)

    SvarSlett