Meny

lørdag 12. februar 2011

Update: Smil Og Leilighet

Her har jeg hengt opp plakaten til Ukas Smil på pauserommet på jobben. Fikk skryt for kreativitet på plakaten, og det som står står på rim.. hihi! Ga den til "mannen med den smittende latteren" som jeg nevnte i et tidligere innlegg. Han jobber på huset, og ikke på en spesifikk avdeling som meg. Han tar ut barn av avdeling og jobber en til en med de. Feks pga språkvansker, konsetrasjonsvansker etc. Synes han gjør en god og viktig jobb. Og så er han jo min "med potet". Vi brukes til alt.. :P


Vi har vært i leiligheten igjen idag. D og faren malte tak og lister, mens jeg malte tv-benken og en sort hylle som vi har fått overta. Jeg fant ut at den skal henge vertikalt i et hjørne på soverommet. De hadde den horisontalt over tvn. Tror det blir bra!


Ellers så er jeg litt bitter ikveld egentlig.. Var for en gangs skyld invitert ut på noe her i Stavanger! (Kjenner jo ikke så mange så skjer som regel ikke altfor mye sosialt i helgene.. Noe jeg forsåvidt synes er helt ålreit. Men var sugen på en fest! Men så har jeg blitt skikkelig forskjøla.. Så måtte bli hjemme..


Og så føler jeg meg litt som verdens kjipeste kjæreste akkkurat nå.. for D ble invitert bort til gutta for å spille WOW (hurra, eller hva, Elise!?) Så jeg ble litt små furt og synes det var kjipt å bli forlatt hjemme. Endte med at D og jeg ble hjemme begge to, og skal se film. Blir nok kos. Er bare beskymra for at kameratene hans skal ønske meg tilbake til østlandet.. Vil ikke være noen kjip kjæreste.. men føler meg litt kjip nå..


Nå skal jeg lage dip til chipsen, så skal vi nok kose oss!! :) Og neste lørdag er det Kick Off med jobben. Så da SKAL jeg være frisk som en fisk!!


btw - Nei, vi ser ikke på Grand Prix! :P

Du och jag bestekjærsten (hjerte)

1 kommentar:

  1. Huff ja, wow er noe tull! Møkkaspill :p Så fin leiligheten deres blir forresten ;)

    SvarSlett