Meny

mandag 4. april 2011

Besøk :D

Denne helga har vi hatt besøk! Veslebror og samboern kom fredag kveld. Og Rita hadde syklet i butikken å kjøpt reker. Og vi hadde en rolig fredagskveld med reker og film. Vi endte med å se Tourist.. hvor Christine sovna.. gutta rynka på nesa og jeg kjedet meg.. Så vil IKKE anbefale den filmen.. :P
Lørdagen spiste vi en god frokost før vi tok turen til sentrum. Tuslet litt rundt i butikker og spiste lunsj på en av mine favoritt cafeer Sting. Daniel og jeg delte en nachoplate! Jammi! :D Var også innom Cardinal. De har over 500 ulike typer øl! Daniel og nachoplaten! Har spist den en gang eller to før. Masse smelta ost! Liker! :))

Fikk noen timer hjemme igjen før vi dro til byen igjen for å spise middag på resturant. Beate og samboern hennes kom også. Spiste på en italiensk resturant som heter Al Forno. Spist der flere ganger, og alltid god mat!

Så ble det en tur på pub for å ta noen øl og drinker og skravle. Etterhvert ble det videre for å møte Silje på MC Club.. haha.. Er gamle stamstedet til Hells Angels.. :P Men de spiller bra musikk! Så jeg liker meg der! Helga og Jani kom også innom en tur. Ble en baktpotet før vi tok taxi hjem. (Ble ikke noe sælig med bilder.. for ingen av fotoobjektene er sælig glad i å bli tatt bilde av.. og så glemte jeg minnekort til fotokameraet i dataen.. Og mobilen tar ikke så gode bilder.. spesielt ikke i mørket.. :P )


På søndag slappet vi av i leiligheten. Christine laget hjemmelagede burgere! Kjempe godt! :))


Daniel spiser burger

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar