Meny

onsdag 25. januar 2012

Januar = Treningsrush

Hellåw.

Tenkte jeg skulle begynne å skrive litt "treningsblogg". Hver januar er jeg en av de som renner ned treningssenteret.. hehe. Men denne gangen skal jeg prøve å holde det gående! Og da kanskje det hjelper å ha et sted å "melde" fra. Pluss at det føles veldig bra å se svart på hvitt hvor flink jeg har vært ;)

Har endel venninner jeg kan trene med nå også. Og det hjelper på motivasjonen når man vet man har lovet å møte på trening.

Selvom... Idag hadde jeg avtale med tre venninner, at vi skulle trene Yoga kl. 6. Og alle tre avlyste. Så jeg vurderte sterkt å droppe treningen.. MEN jeg trente egentrening alene istedet!! Fremskritt!

Trening hittils i år:

Søndag 8. - Egentrening

Tirsdag 10. - Jogget med Daniel
Torsdag 12. - Zumba
Søndag 15. - Jogge rundt Mosevannet med Hansi og Daniel. (45 minutter)

Mandag 16. - Sirkeltrening
Tirsdag 17. - Zumba + Stretching time

Mandag 23. - Sha'bam (dans)
Onsdag 25. - Egentrening (30 min på mølla + ben, armer og mage øvelser/apparater)

Imorgen (26.2) skal jeg på Zumba. :) ( Edit: Jeg HAR trent Zumba idag :))

Har jogget to tre ganger med Daniel i tillegg, men husker ikke dato. Og føler jeg har trent en eller to ganger til på senteret uten at jeg kommer på når. Men fra nå skal jeg notere. Motiverende!! ;)




Føler energien og humøret blir bedre. Jeg har alltid gitt opp etterhvert med treningen, fordi jeg ikke ser de resultatene jeg ønsker. Men jeg har aldri klart å trene mer enn max to ganger i uka.. Nå skal jeg prøve å trene tre, og kanskje fire.

Vil gjerne få bedre kondis, og har igrunn "alltid" veid 10 kg mer enn jeg ønsker.. Og nå er jeg oppe i 20 kg mer.. mest komplekser for magen min.. har jo fått høre at jeg er "sånn rart tjukk".. Lite på sidene, men svær foran. Føler ofte at jeg ser gravid ut.. veldig oppblåst og rund mage. Også fått spørsmål fra en unge og to om jeg har "baby i magen". Og de er jo kjent for å si rett ut hva de tenker.. Så på tide å få vekten ned! ;)

Har ikke lyst til å veie skivene og bare spise grønt. Men prøver å være forsiktig. Men kan ikke være helt nazi heller. For da sprekker jeg. Så vi får sjå. Alt med måte. Motivasjonen er i hvertfall bedre enn den har vært på lenge.

Krysser fingrene for at jeg ikke slutter med treningen i midten av mars.. ;)

2 kommentarer:

  1. You can do it :)
    Flinkis Rita :)

    SvarSlett
  2. Heia Rita, det klarer du :) Har hvert fall vært flink hittil i år ser jeg! Jeg også skal prøve å holde det i gang i år. Og akkurat nå sitter jeg med treningstøyet på, og klar til å dra på SATS. Yeah!

    SvarSlett