Meny

torsdag 16. februar 2012

Pjuh...

Nå er jeg sliten.. nå har jeg trent fire dager på rad. Kjørt veldig hardt på .. og merket i dag at jeg er sliiiiten. Så skal bli godt med helg med treningsfri. Neste uke tror jeg at tre dager får holde. Kan jo bli for mye av det gode og.. :P mandag ble det egentrening, og tirsdag, onsdag og i dag har jeg trent Zumba. I dag måtte jeg ta meg en "sang" med pause.. Super sliten!

I morgen er det lønningspils! Så skal legge meg tidlig ikveld, sånn at jeg orker å dra! For har kjempe lyst. Men akkurat nå er jeg ooo så sliten..

...tidlig og tidlig forresten... Klokka er allerede kvart over 11.. Jeg er så dårlig på å legge meg om kveldene.. Får avslutte tv-titting og datasurr og ordne klær og sånt til i morgen. Liker å sove så lenge som mulig om morgenen, så finner alltid frem klær dagen før.. ;) (når jeg ikke gjør det bruker jeg altfor lang tid på det om morgenen.. alt går i slow motion...)

Ønsker dere søte som leser her en goood helg! :))

Så da vet dere det.. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar