Meny

tirsdag 24. mars 2009

Fakta om meg og mitt :)

Fikk disse spørsmålene på mail av ei venninne som heter Camilla Synnøve. Legger de ut her. Så kan jo dere som vil legge ut deres svar ;)

Tre jobber jeg har hatt:
1. Freia kino-kiosk
2. Barnehageassistent
3. Barnepass på treningssenter

Tre steder jeg har bodd:
1. Rælingen, Akershus
2. St.Hanshaugen, Oslo
3. Finner jeg ut senest i august når jeg må flytte fra studentboligen min :P

Tre serier jeg liker å se på TV.
1. CSI - Las Vegas
2. Desperate Housewifes
3. Show som har med sang og musikk å gjøre (Idol, Norske Talenter, Korslaget etc)

Tre favorittretter
1. Taco/Nachos (viktig med rømme, salsa, gukkemukk og masse ost!)
2. Pizza (med biff, skinke, kjøttboller, paprika og løk og såklart hvitløksdressing)
3. Potetmos og winerpølser.

Tre favoritt reisemål jeg har vært
1. London (masse bra og billig shopping, og besøke Rozung da hun bodde der )
2. København (Shopping, stor is, billig alkohol, og bra uteliv!)
3. Egypt (Sol, strand, snorkling, pene fisker, masse "key of life"-ting. )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar