Meny

fredag 27. mars 2009

"du kler deg artig"

Glemte forresten helt å ta bilde av antrekket mitt idag.. Men ble i hvertfall rimelig satt ut da jeg sto å fylte glasset mitt med melk i lunsjen idag.. "Du kler deg så artig" sier en dame jeg har sett et par ganger før... "Hva mener du med det?" spørr jeg mens melken renner over glasset og nedover hånda mi... så sier hun masse jeg er for satt ut til å få med meg, men fikk med meg: "Jeg liker det" .. Hmmmms.. Her har jeg prøvd å kle meg "normalt" for å se litt mer "voksen og seriøs" ut.. Så sier en dame at jeg kler meg "artig" ? Ja ja... :P Hadde på meg en grå kjole med sort genser inni, og en lilla strømpebukse, og støvletter.. Jeg er sikker på at det er strømpebuksa som gjorde utslaget! Prøve å dempe bruken av lilla.. redd for å skille meg ut. Dagen jeg ga f så får jeg den ja.. "artig".. Men for all del.. Hun var en dame i 40 åra.. Så får henne betyr ikke "artig" at du kler deg morsomt, eller som en klovn.. Hun mente det nok godt. Jeg avsluttet i allefall samtalen med å si "tusen takk, det var hyggelig sagt.." :P

1 kommentar:

  1. Heldige du. Eg får ingen kommentarer på koss eg kler meg. Bare av deg, når meg å Rayray går i gensrar så ligne på kverandre xD

    SvarSlett