Meny

mandag 11. mai 2009

Fremtiden og sånn...

Den 20. mai skal hovedprosjektet leveres med produkt og rapport på endel tusen ord. Den 8. juni har vi muntlig fremføring. Mellom der har vi en skriftlig eksamen i det ene teorifaget vårt. Så er det sommerferie! Denne ferien blir nok ikke helt som andre sommerferier. Innen 30. juli må jeg ha flyttet ut fra studenhybelen. (Så litt vemodig over på gamle hybelen min tidligere idag.. ser ut som det endelig har flyttet inn noen der igjen etter brannskadene...)

Noen skjermbilder fra siden vår(klikk på bildene for full størrelse):


Kalenderen. Som er oversikt hvor brukerene kan se når man har registrert trening man har utført(grønn ramme), planlagt(orange ramme), eller droppa en økt (rød ramme) .

Slik ser det ut når man registrerer eller planlegger en økt.


Og her er profilsiden. Og dere må ikke tro at vekten og midjemålet er ekte! Og som dere kan se sier BMI'en at jeg er overvektig. :p Motiverende! Eller?

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

Så var det fremtiden da..

Eiendelene og meg skal hjem til mor og fra igjen i løpet av juli. Har ingen kapital til egen leilghet nå. Så må benytte muligheten jeg har til å låne rommet mitt en stund å forhåpentlig få meg en heltidsjobb å tjene penger. Rommet mitt som nå er blitt stryke og tørke-klær rom, men min bror Lars ser fortiden etter leilighet, så da blir det vel hans rom som tar over den oppgaven. Lars får forhåpentlig leilighet i området jeg bor i nå, slik at jeg har mulighet til å bo litt hos han også :) Beholder vaktene mine mandager, fredager og hver 3. helg på barnepasse så lenge som mulig, så greit å ha kort vei til jobb.

Tjener ikke all verden der med de få timene som nevnt tidligere. Så sommerferien må gå med på å søke masse jobber! Foreløpig har jeg kun funnet en spesifikk stilling som passer til meg, slik jeg føler jeg vil jobbe, og har kunnskaper om. Ellers lagt ut CV på diverse steder.

Av ferie blir det en uke i sommerhus i Danmark med familien, og en ukes tid i Stavanger. Min kjære Daniel flytter tilbake til Stavanger i løpet av juni. Kommer til å savne deg masse bestevennen min! Håper vi klarer å holde kontakten å besøke hverandre masse. Jeg er jo litt beskymret der siden ingen av de andre guttene i livet mitt som jeg har blitt glad i (med unntak av pappa og lillebror) har holdt ut med meg og vil ha kontakt i lengden.. :P Litt emo der.. Så ikke glem meg, Daniel!! Lov det! ;))


Se her hvor glad du var i meg da vi ble kjent!! (sykt langt hår du hadde btw)


Og hvor koselig vi hadde det ifjor sommer i Stavanger.


Og dette fine bilde Rozemarijn tok av oss, hvor alle trodde vi var kjærester ;)


Og bursdagfesten min da jeg ble gammel og grå! (savner panneluggen min!!)

Og sist men ikke minst... vakre paret på halloweenfesten.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar