Meny

fredag 15. mai 2009

Gla' nyhet + iiiiis <3

Favoritten min når det kommer til å fukte leppene og itillegg få glans (reklame - funker det?), er uten tvil Vaselin. Men den gusjegule svære boksen som er helt umulig å åpne ser liksom litt lite .. hva skal man si ut.. Derfor har jeg brukt en søt liten versjon som jeg kun har funnet i London. Rozemarijn har kjøpt med til meg et par ganger :)) Men igår var jeg innom VITA for å kjøpe hårfarge, (Ja, det ble knall rødt tilslutt, eller i hvertfall så knall det får blitt oppå den mørke fargen jeg hadde fra før ;) da så jeg de små babyvaselinene ved disken!! :)) Og de hadde itillegg til den blå og grønne en rosa og en gul!! O' JOY! Jeg kjøpte den rosa etter anbefaling fra jentene bak disken som mente den luktet best. Men har innmari lyst på den gule også! Men de er veldig drøye da.. varer en stund. Så da har jeg i tilfelle lepomade i en goood stund fremover.



Nå er det siste innspurt av hovedrapport skriving. Sittet å skrevet på dagen idag, og sitter å skriver på den nå. Men før idag tuslet Daniel og jeg en tur til sentrum for å kjøpe nytt mndkort. Vi spiste middag på Egon. Til dessert ble det softis med sjokoladedipping! Super nam!!


1 kommentar:

  1. Dyraste softisen i byn d der :P Å texmex-burgeren på egon e å anbefalast! :D

    SvarSlett