Meny

tirsdag 20. juli 2010

Dagens innkjøp =)

Ikke vært her på noen dager? Da må du nok bla tilbake for å få med deg alle innleggene.. for jeg er i siget med blogging om dagen ;) Hehe!

I dag har jeg vært med Tina. Ble først med henne for å levere sykemelding på jobben. Hun måtte helt plutselig operere vekk blindtarmen natt til søndag.. Stakars snuppa... Hun tar det veldig pent da :)

Gikk innom min favoritt butikk, Søstrene Grene før vi hentet Gabriel hos dagmamma. Jeg finner ALLTID et ellerannet å kjøpe der.. Og denne gangen endte jeg opp med 1 ting jeg virkelig trengte.. resten bittelitt på sparket. Men sånt skjer :P Shopping makes me happi!!


(Bildet blir større hvis du klikker på det)

Jeg trengte en dataveske for å beskytte dataen hvis den skal fraktes. For PC sekken min er kaputt.. dumme glidelås! Denne var utrolig kul og! Med røngten bilde av en laptop :P Og kjøpte en cd-mappe. Må jo ha noe kult å ha cdr i hvis de skal fraktes eller taes vare på også ;) ..så kjøpte jeg en baggasje lapp, i flott metallic lilla.. så den synes på min ganske plain sorte koffort. En liten notatbok, også metallic lilla, hvor jeg skal skrive ned drømmene mine, så jeg kan tyde de. (Ref. til innlegget hvor jeg hadde kjøpt meg Drømmetyde-bok). Solbrillene er til Daniel. Er veldig glad å å gi små oppmerksomheter til de som betyr noe for meg. Morro morro! :))

Hjemme hos de laget Tina fiskeboller i hvitsaus og poteter til meg og Gabster :)) Nam nam!!

Nå har jeg startet på sesong 3 av Dexter.. Synes sesong 1 var bedre enn sesong 2. Men nå som jeg har starte må jeg se serien ferdig :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar