Meny

torsdag 21. oktober 2010

Jeg har...

...TRENT idag!!! Woho!! Tenkte jeg bare skulle nevne det... :P Ufattelig deilig følelse man får etterpå! Svever liksom litt! Hvis jeg er litt frisky imårra kanskje jeg trener igjen! Var på jobb til 3 idag. Imorgen har jeg fri såvidt jeg vet.

Ennå ikke hørt noe fra den jobben.. Vet ikke om jeg skal ringe de å høre ang status eller bare vente litt til..

Har bestilt meg briller også.. som skulle være ferdig forrige uke.. Så nå venter jeg på to telefoner.. Gleder meg til å få brillene!! Er dr**t lei av linser! Jeg har opp til flere par briller, men kun billige "Nille-briller" med styrke -3. Jeg må egentlig ha -3,50. Jeg har tenkt på å kjøpe meg et par "ordentlige" briller lenge. Endelig fikk jeg ut fingern!

Valgte helt fritt uten å tenke på merke og pris. Falt for et par Gucci briller som ikke overraskende er lilla og svarte :D Poster bilde når jeg får de. Med hvert glass til over 1000lappen og innfatning til over 3ooo ble det en litt stiv pris. Men skal nok bruke de endel i hverdagen, så da slipper jeg utgifter med like mange linser.. Disse dogger forhåpentlig ikke like mye som "billig-brillene", og de har anti refleks og greier. Sånn at det ikke blinker i de når noen tar mitt foto.. og sånt.. Sikkert flott :P

Good night ppl. :=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar