Meny

lørdag 23. oktober 2010

Volbeat konsert


I går var det endelig tid for å rocke på konsert igjen! Lenge siden sist! Var vors hos S og K i leiligheten som D og jeg etterhvert skal ta over. D var med på vorset men hadde ikke billett til konserten. Vi bestilte taxi ned til Folken hvor konserten var. Møtte han pedlederen jeg har jobbet med i barnehagen. Han var ute med gutta. Han synes nok det var litt småkleint å møte foreldrene til ei på avdelingen sin.. men han overlever nok. Skal jobbe i barnehagen mandag, tirsdag og onsdag som jeg vet om foreløpig neste uke.. så får høre om det går bra med han.. ;)

Som vanlig knipser jeg vilt på sånne kvelder.. Ble noen bra bilder frem til kamera plutselig went all ghost on me.. og jeg aner ikke hvordan jeg fikser det tilbake til normalinnstillinger.. Prøvde å resette hele kameraet tom.. Bleeeh!!

Konserten var bra! Så dro vi videre ut og hørte et coverband! Var liv det og! :) Tok nattbussen hjem sent på natta etter en kyllingkebab-rull. Tusla alene over brua rundt 4 på natta, og hoppa til køys og sluknet ganske raskt.

Noen bilder fra kvelden:

D og meg på vors.

K, S og meg rockin at the balkong!

Vokalisten i Volbeat
Stemningsbilde fra balkongen

Turtelduer


Nuss igjen...

Crazy chicks!

Så begynte alle bildene å bli ghosty...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar