Meny

onsdag 10. november 2010

Været..

Ja, nå skal jeg skrive et innlegg om været.. :P Eller egentlig ikke.. Men sendte sms med Monika idag. Og i Trondheim er det masse snø! Mens her i Stavanger har det vært strålende sol og opphold! Vi sendte hverandre bildebevis ;)

Stavanger 10.11.10


Trondheim 10.11.10

Men det er kaldt her også. Og selvom jeg har dratt med meg to bæreposer fulle av skjerf, luer og votter da jeg flytta, bare MÅTTE jeg kjøpe meg noe nytt i år også.. Falt for ørevarmerne for noen uker siden, og fant matchende votter her om dagen. Begge fra Indiska! En av mine favoritt butikker! :D Skjerfet er en tidlig bursdagsgave fra Monika. Hun kjøpte det til meg da jeg var i Trondheim. Jeg hadde egentlig kjøpestopp (blakk...).. men det var jo sort og lilla og skikkelig fint!! Hun har kjøpt noen andre overraskelser til meg også.. men de skal jeg klare å spare til selve bursdagen.. men skjerfet visste jeg jo om.. og bare måtte bruke det idag! ;D (Jeg er rågo' på unnskyldinger.. tror på de selv tom.. :D )

Ha en fin dag videre folks!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar