Meny

lørdag 22. januar 2011

Bursdagjenter!

To av mine besteste go'jenter har hatt bursdag. Leandra den 21. januar, og Rozemarijn den 22. Jeg synes det er kos å lage burdagsoppmerksomheten i form av bilder.


Jeg ble kjent med Rozemarijn mitt andre år på videregående. Jeg kjente ingen, og var supernervøs for å starte på den skolen. Men kom i prat med Rozemarijn, og vi har vært gode venner siden. Vi har gjort mye kos sammen. Jeg besøkte henne blant annet flere ganger da hun studerte film i London. Vi var på besøk hos vår felles venninne Jeanette da hun studerte i København.

Vi har også startet et par tradisjoner sammen. "Påsketur" - Vi samler en gjeng og tar en liten tur i skogen med alt som hører påskestemningen til: Klementiner, kakao, Solo, grilling og selvsagt Kvikk Lunsj! Den andre tradisjonen er "Kjoledate". Som et tiltak til oss jenter som ikke føler vi får brukt kjolene våre og pyntet oss ofte nok. Hatt flere hyggelige venninnekvelder med middag og drinker etterpå.


Rozung, Jeanette og meg på Påsketur


Koser oss på Fridays (Fra en Kjoledate)

Bilde fra en av gangene jeg besøkte R i London

Meg, Jeanette og Rozung i Køben


-----------------------



Leandra ble jeg kjent med da vi gikk i samme klasse da vi studerte på NITH. Vårt første gode minne må vel være da vi etter en fest i kroa endte på en bar og bestilte Strawberry Daquiry. Det ble masse igjen etter at bartenderen hadde helt oppi glassene, så jeg lurte på hva han skulle gjøre med restene.. om vi ikke likegreit kunne få det også.. Han nølte litt, men det endte med at vi fikk det også på kjøpet. Vi storkoste oss og var meget fornøyde med kvinnetekket! :P


Vi var også på Roskilde sammen i 2007! En super opplevelse. Selvom regnet og gjørma skremte vekk flere fra festivalen holdt vi ut til siste slutt. :)

Et annet godt minne er da Lea og jeg satt også på post sammen under skolens rebusløp for nye studenter! De skulle bytte et egg de fikk av oss mot noe vi synes var kult og verdifult. Endte med at vi fikk alt fra dadler til en skinnbukse! Fikk også masse Levi's capser og en vakker oleskjorte + endel saker og ting fra Kondomeriet som var nabobutikken til pubben vi satt på!

Koser oss i gjørma på Roskilde 2007!
Sitter på posten og venter på deltagere.

Mujito-vors - bare oss to før Julebord på skolen

Nyttårsaften 07 - 08

Begge to er venninner jeg setter stor pris på og håper å ha i livet mitt LENGE! Love you both!

1 kommentar: