Meny

søndag 6. mars 2011

Heisann folks!

Tenkte jeg bare skulle skrive et raskt innlegg midt i skruinga. Sov i leiligheten første natt fra tirsdag forrige uke. Har ikke hatt hverken tid eller nett her til å skrive innlegg. Fikk nett på fredag, men da kom mamma og pappa på besøk. Så har vært opptatt hele helga. Men det kommer bilder og et lenger innlegg når vi har kommet litt mer i orden!

De kom kjørende fra østlandet med fullpakket bil på fredag. Så har en hel del å rydde i her nå. Allerede brukt kaffe serviset mitt som jeg kjøpte på brukthandel for mange år siden. Skal vise dere bilde av det. Jeg synes det er kult!:P Sorte firkanta kopper og skåler. ;)

Daniel sitter på gulvet å skrur kommode, mens jeg skal komme i gang med et nattbord nå straks. Ble vetrinesdkap, bokhylle, nattbord, kommode og en vegghylle fra Hemnes serien fra IKEA.

Var på IKEA på lørdag med Daniel, mamma, pappa og mor og far til Daniel. Ble noen timer med shopping der denne lørdagen også.. :P På kvelden var vi ute å spiste.

Nå må jeg bygge og skru litt! Oppdatering med bidler kommer.. Men er jammen godt å ha kommet seg inn her! Tror det blir kjempe bra når alt er oppe og klart! :D:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar