Meny

lørdag 12. mars 2011

Vinn Et Fam Irvoll Smykke


Har dere fått med dere den nye kolleksjonen smykker designet av Fam Irvoll!? Jeg hørte første gang om Fam før jeg skulle på Roskilde i 2007. Hun skulle egentlig være med på bussen vi skulle reise med. Men hun var opptatt med noe design-greier så hun kunne ikke. Ser jo nå i ettertid at det var endel hun hadde å henge fingrene i! Hun har jo utrettet kjempe mye! Og jeg må si: Jeg liker det!
Fam bruker elementer som muffins, hjerter, sløyfer, kirsebær osv. Og det er alle saker og ting som jeg personlig liker godt enten som print på t-shirts, eller hvorfor ikke et smykke!! :D Fikk også høre at jeg minnet om henne.. men har også forstått i ettertid at det nok var håret. På Roskilde hadde jeg nemlig lilla hår! Og Fam er kjent for å bytte hårfarge nokså ofte! :p
Les denne artikkelen hvis du er nygjerrig på kolleksjonen : "Dette er ikke godteri"

Smykkene hun nå har laget falt veldig i smak! Og da jeg så at en kamerat av min kjære Henriette hadde en konkurranse på bloggen sin om å vinne et, så måtte jeg jo bare dele nyheten med dere. Vil du sjekke ut konkurransen hans: -----> Klikk her! <-----



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar