Meny

tirsdag 8. mars 2011

IKEA Og Bursdagsbarn!

Som nevnt har det ikke vært tid til stor annet en flytting og leilighet den siste tiden. Nå har vi bodd her en uke! Mye har kommet på plass. Etter helgen har vi fått opp diverse oppbevaringsmøbler også! Byggesett ftw! Så nå går det ann å rydde ordentlig ut av esker og få litt system og orden :)

Her ser dere Daniel, pappa og svigerfar råne rundt blant hyller på lageret til IKEA for å finne vetrineskap, bokhylle og en vegg/overgangs hylle.


Ja... det var ikke så enkelt å få lastet opp bilder på bloggen nå.. Dette bildet ble lastet opp etter sikkert 10ende forsøk. Så må utsette bilder igjen.. Men da kommer det nok et innlegg med masse masse bilder. For jeg har dokumentert fremgangen her i leiligheten.

Vært hjemme fra jobb igår og idag jeg.. syk IGJEN... sukk.. Nettopp slitt med bihulene.. og nå er det sår hals, hoste og tett nese.. Sovet skikkelig dårlig i natt... tom for nesespray og var helt tett i begge nesebor! Ekkelt å føle man ikke får puste.. Så måtte en tur på butikken istad... heldigvis bare en 5 min spasertur hver vei. Kjøpte noen poser Rett i koppen suppe, ennå en pakke Curamed, og nesespray! Da jeg kom hjem var jeg gjennomsvett! Hoppet rett i dusjen.. Føltes ut som en treningsøkt.. :P

Har vært mer syk dette halve året enn ever tror jeg.. hatt omgangssyken 3 ganger, og bihulene nylig, og nå dette.. Kanskje jeg ikke tåler Stavanger? :P

Det som er litt kjipt er jo at min kjære har bursdag idag!! Og jeg har utsatt gaveshoppingen til de siste dagene fordi jeg ikke hadde peil på hva jeg skulle kjøpe.. Men så har jeg vært syk... Så har faktisk ingen gave... :-O Så nødplanen må bli et hjemmemekka gavekort på en romantisk middag eller noe.. Og så skal jeg lage muffins! For han ønsket seg det.

Her skulle det vært noen nusselige bilder av meg og Daniel.. men går jo ikke å laste opp bilder.. Så da ble ikke det noe av nei.. :P

PS: Startet på dette innlegget igår, men pga bildene ikke ville laste seg opp drøyde jeg.. Så ser jo nå at det står tirsdag på innlegget. Men bursdagen til Daniel er altså idag, onsdag 9ende.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar