Meny

fredag 3. februar 2012

Vinter!! Her!?

I dag da jeg sto opp hadde jeg ingen anelse om hva som ventet meg da jeg gikk ut av døra.. SNØ! Og masse av den! Deilig hvit glitrende pudder snø! Hyggelig av Stavanger og spandere litt vinter. Liker bedre at det er snø og lyst, enn mørkt, trist og glatt... faktisk ikke sett så mye snø i Stavanger før som i dag. Og var lang kø fra øya her og inn til sentrum og Forus (der folk flest jobber). Folk brukte 2 timer på en 15-20 minutts tur. Og bussene sluttet å gå.. hihi.

Gikk i 15 minutter og ble helt nedsnødd ;)

I tillegg, så er det fredag i dag! Deilig! Laget 2 liter vaffelrøre på jobb idag. Laget med halvparten grovt mel. Ble veldig gode! Spesiel med brunost :)


Etter jobb var vi hos svigers, og fikk hjemmelaget pizza. Ikke sett svigerinnene mine og bror til Daniel på lenge. Og var kos å se igjen "tantungene". Veslegutt som ble født 8. desember lå bare å sov hele tiden men. ;)

Nå er det treningsfri frem til mandag. Så skal fylle på med masse snop og usunnheter sånn at jeg må begynne på scratch igjen på mandag.. ;) Neida.. skal prøve å være litt forsiktig. Men orker som sagt ikke bli super bevisst på antall kalorier, og hvor mye ting veier og sånt. Så får håpe litt sunn fornuft og masse trening gjør susen etterhvert.

1 kommentar: