Meny

onsdag 1. februar 2012

Yoga


Advarsel: Blir mye skryteinnlegg om trening fremover ;)

I
dag trente vi yoga. Beate, Katrine og meg. Tredje dagen vår på rad på treningssenteret! Flinke vi er altså! Må jo skryte av oss oss selv..

Var nære på at jeg gikk glipp av hele yogaen men.. Sovnet etter jobb, så da Katrine ringte meg 10 på 6 (timen startet 6) ...da sov jeg.. Så var rett i treningstøyet og ut døra.. heldigvis hentet hun meg, og gadd å vente. Og vi rakk det! Beate hadde funnet frem matte og tatt kort til oss.

Har såvidt trent noe timer yoga tidligere.. Men er ikke akkurat dreven. ;) Mange posisjoner jeg sliter med.. men hun som hadde timen var veldig motiverende og påpekte flere ganger at øvelse gjør mester, og kom med alternative måter å gjøre bevelgelsene på.

Denne gikk ok.. Men så skulle man ha foten lenger og lenger opp.. Det ble værre ;)


Denne derimot.. ble noen veldig få sekunder! Må øves på! ;)

Oooog.. jeg er helt overveldet over meg selv.. For hadde egentlig avtalt treningsfri imorgen.. Men nå har jeg veldig lyst til å trene Zumba! Helt vilt! Aldri trent 4 dager på rad før.. haha.. Kanskje jeg har fått treningssyken?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar