Meny

mandag 31. august 2009

Cafekos med jentene :)

På søndag ble det et lite gjensyn med noen av jentene fra kvelden før. Rozemarijn, June Mariann, Sabrina og meg. Vi møttes for litt skravling. Og latteren satt meget løst. Endel bra samtaleemner som kom opp.. haha! :P

Jeg var litt slem pike og kjøpe meg nachos med ost, salsa og rømme! Spiste det nesten hver helg før, nå er det over en mnd siden sist! Så synes jeg fortjente det. Kjøkkenet var steng og jeg var sulten... var jo helg da.. osv.. ( man føler alltid at man må unnskylde seg). Gleder meg til Daniel kommer om noen uker. Da skal vi lage retten som førte oss sammen(altså som bestevenner da).. haha! Første gang vi hang alene var etter et nach hos han hvor jeg fant rester av nachoform i kjøleskapet hans og krevde at han laget det til meg en dag. Og det gjorde han :))

June titter gjennom videoene fra kvelden før :P
Rita og June koser seg på Køh :)

Rozung og Sabi på Klimt

--------------------------------Mandag 31. august-----------------------------

Ikke så mye å meddele fra idag.. bortsett fra at jeg tryna i leire på vei til bussen fra jobb idag. Og det må jo dokumenteres :P Så nå har jeg en liten søt kul på leggen.. Og fikk sikkert noen blikk og da jeg veiva for at bussen ikke skulle kjøre fra meg etter jeg hadde besøkt bakken en tur.. But but... It's not only only to be me..


OBS og PS og sånn... : for dere som kun leser siste innlegg så har jeg lagt ut tre innlegg på rappen her.. Så for de nygjerrige så vet dere det :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar