Meny

mandag 31. august 2009

Mitt første "ekte" oppdrag :P

Nå har jeg hatt en aldri så liten bloggpause igjen. Grunnen er et oppdrag jeg har hatt en stund som plutselig MÅTTE få all oppmerksomhet. Men som har blitt litt utsatt pga studiene, og så sommerferie.. Og en blanding av at jeg har vært sliten og manglet motivasjon. Men så fikk jeg en mail fra damene om at siden måtte være klar innen august! De sendte ut annonser i diverse aviser og blader denne lørdagen, og da ville de gjerne ha nye nettsider. De har også nevnt at de skal være med i et program som Harald Eia har med å gjøre.. Så de skal visst vise siden på tv, og intervjues. Så dette blir jo PR for meg som webdesigner også!

For å få siden ferdig i tide har jeg fått masse hjelp fra min besteste venn, Daniel. Vi rakk det! Denne fredagen satt vi oppe til sent på natta.. La meg vel rundt 3 tida. Siden var oppe på nett innen lørdag morgens annonser!! Skulle gjerne ha vist dere et screenshot her, men det er fortsatt noe galt med crop-tool i PS... Triiist! Så dere kan besøke siden på www.kvinneakademiet.no.

Designet ble fort klart, det som har tatt tid er alle de andre sidene, og innholdet på de. Mangler fortsatt noen bilder og sånt som kommer fortløpende. Det er damene selv som har valgt farger, og oppsett. Jeg er ikke veldig glad i rosa som dere vet, men det funker jo. Er jo en kvinneside :P Og synes kasnkje det ble vel mye tekst for forsiden. Hva synes dere? Blir det kaotisk og mye å lese?

Dette er faktisk mitt første "ekte" oppdrag. De andre nettsidene jeg har laget har vært i forbindelse med skolen, eller for venninner. Dette var et betalt oppdrag som jeg fikk gjennom en kamerat fra skolen. Veldig bra erfaring å ta med seg videre! Damene ønsket også hjelp av meg videre for oppdateringer. Så dette blir spennende :)

Neste nettside jeg skal lage nå håper jeg er min egen.. Ganske utrolig at jeg som er webdesigner ikke har laget meg egen hjemmeside ennå.. Men det var dette med tiden og motivasjonen igjen. Og har ikke sett den for meg.. før her om dagen.. Da så jeg for meg hvor utrolig åpenlyst det var hvordan den skal se ut. Så håper den kommer snart. :)

3 kommentarer:

  1. Flink du er Rita, siden var fin den. :)Stå på! Gleder meg til laurdag!! :D Det blir koselig å se deg igjen!

    SvarSlett
  2. taaakk Camilla :)) Blir kos å sees igjen! Regner med ting er akkurat som før på en mpte.. hihi :P

    SvarSlett
  3. Ja, alt for mye tekst på framsiå. Va d fysta Hansi sa når ann såg ann og :P

    Få rauå i gir å lag di egå sia me ein egen blog. Å bruga ein ferdig blog me et design så alle andre og bruge e jo nesten litt skammeligt når du kan laga d sjøl, akk sånn du vil ha d :)

    SvarSlett