Meny

lørdag 5. september 2009

Frk. Ubesluttsomt?

Ja.. det er meg! Denne uka har jeg nok blitt mer sliten enn jeg selv merker. Og jeg begynner kanskje å bli eldre også? Før var fullt kjør i helgene null problem, og mer eller mindre et must. Nå merker jeg at jeg har mest lyst til å gjemme meg under dyna og surfe nettet, se filmer og slappe av når helgen kommer. Alle planene som ligger å flyter over meg er mer stress en kos. Og alt føles som et veldig tiltak. Denne fredagen var jeg innstilt på surprisepary for "sønnen min" Håvard. Men sovnet klokken 7, og våknet kl. 10.. Da hadde jeg ubesvart anrop og en "Kommer du?" sms.. hadde ikke energi til å få noe sælig dårlig samvittighet, tok turen på badet og i seng igjen.. (har sendt forklarende "beklager" smser idag ;)


Idag var det trenings med Roze. Føltes bra! Var hele dagen innstilt på fest i Drøbak på kvelden. Men etterhvert som det nærmet seg føltes alt bare dumt. Lang reise, kan ikke veien, reise alene, ingen jeg kjenner der (utenom hun som hadde festen såklart).. Jeg tenker med hele meg at jeg VIL jo og BØR jo.. Ser jo ikke jenta på lenge nå. Hun skal være Au pair i USA et år til.. Men jeg fant bare ikke motivasjonen til å dra.. Så nå sitter jeg her med skikkelig dårlig følelse og samvittighet og gruer meg til å sifra til henne hva jeg bestemte meg for.

Hvorfor skal det være så vanskelig å ta et valg og holde seg til det? Jeg har jo pyntet og ordnet meg.. Og var jo klar for å møte folk.. har fått flere spørsmål om å gjøre ting ikveld... Lurer på om jeg ikke tar det "enkleste" siden jeg er så tiltaksløs.. Blir hentet i Lillestrøm halv7. Så får jeg se hvor kvelden ender. Skal i hvertfall ikke slite meg ut. For er jo trening imårra kl. halv12! ;)

1 kommentar:

  1. Hei Ritamor, du trenger da ikke ha dårlig samvittighet, noen ganger blir ting litt vanskelige å få til, eller det blir bare stress. Vi får ta igjen til neste sommer, også får vi få til litt skype. Jeg er som regel innom i 21-tiden(norsk tid) på hverdagene, så bare å stikke innom der en dag! :) Vi talast snart!

    SvarSlett