Meny

mandag 31. august 2009

Vertinne Sabrina inviterer...


... til tapas-kveld! Ordentlig gjennomført med velkomsdrink og dessert! Koooste oss alle sammen! Du er kjempe flink til å lage mat søtis! Som du vet så digga jeg kjøttbollene.. mohaha :P

Førsteomgang :P

Det litt ekstra koselige med denne kvelden er at det var første møtet mitt med vesle Sofie Emilie. Babyen til Silje! Hun hadde blitt 26 dager! Og jeg må skryte litt. Jeg har sett endel bebisser, og Sofie er eksemplarisk, både i søthet og behagelighet. Snille jenta! Lot oss alle ha henne på fanget, og måtte holde ut med masse skravling, høy latter og musikk. Hun bare tok livet med ro, og sovnet innimellom. Søta! Fikk også endelig gitt gaven min. Så nå kan dere få se hva jeg kjøpte:

Lilla body (offcorse), topp og tights, og en syrinfarget kjole.
Fra Rozung fikk hun en koseklut med Trampe på! jeg ELSKER Trampe! Det var skjønn! Lite bilde helt til høyre i collagen over.

Etter nudelig mat, dessert, litt for mye god vin, dansing med bikjer og fall.. Så ble det en tur ut for de resterende. Silje, bebiss og Rozemarijn dro rundt midnatt.
Turen gikk "som vanlig" til Klimt. Ikke så mange andre steder som passer for oss i Lillestrøm. Men vi koser oss vi! Tørr ikke tenke på hvordan vi så ut da vi valsa fire jenter nedover gata med høy latter og vinføring.. :P
En liten samling fra vår tur ut.. Noen av disse bildene krever egentlig sensur, men jeg laget de pittesmå, så kjører vi på! hehe! (Bildene blir litt større hvis du klikker på de.) Må gjentas straks! Var morro jentene mine! :)) Mere koselige middager, og mere dansing! Jeg har et par filmer fra kvelden.
De er nok for our eyes only.. haha!

Jo, og forresten så fikk jeg gaaave av Sabipus! Hun hadde skaffet et lilla colaboks-glass til meg! Jeg synes de er så kule! Snillisen min! *smask*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar