Meny

tirsdag 4. august 2009

trenings og bebiss!! <3

I dag har jeg trent kondisjon med Rozungen min! Synes vi var flink som var på mølla i rundt en time.. Jeg sliter fortsatt med å jogge mer enn rundt 5 minutter sammenhengende.. så ble noe jogging og noe spasering på litt hastighet, men nok til at jeg ble sliten av timen. Suuugen kondis! Mens Roze har kommet seg opp i 30 minutter nå! Flinka! Mitt idol! hihi! ER stolt av deg! man fortjener å høre det når man har utrettet noe bra!

Frokost: Activia youghurt med vaniljekesam.
Lunsj: 3 knekkebrød med makrell i tomat.

Middag: Kyllingsalat
Kvelds: Eple/pære youghurt med cottagecheese og en neve mandler.
Som mellommåltider har jeg fått i meg en gult eple og en fersken idag. :)


Da jeg kom hjem tok jeg 50situps, og syklet litt i lufta! Funnet ut at det faktisk merkes det også! Og har tatt 100 situps før, men da orker jeg ikke dagen etter pga jeg blir så støl. Et sted må man jo begynne etter sikkert 2 mnds trenigsferie..

Fikk også et bilde av Sofie Emilie på MMS som jeg vil dele med dere. Silje og Roald har skapt en nudelig liten prinsesse!



Nå skal jeg straks i butikken med mamma og kjøpe inn mere grønt til salaten. Så skal jeg søke på 2-3 jobber jeg leste på igår. Føler meg ikke kvalifisert for noe.. Men alle sier jeg bare må søke likevel. De ønsker seg folk med to års erfaring fra bransjen, og de vil ha dine 3 beste designarbeid osv.. Men jeg føler ikke jeg har så mye å vise som jeg er stolt av! De to prosjektene fra skolen gikk mer på utvikling, ikke så mye på design.. og andre ting jeg har laget av websider er veldig enkelt. Ikke noe jeg føler for å skryte av.. hehe.. Må egentlig rett og slett bare ta meg selv i nakken og lage noe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar