Meny

fredag 7. august 2009

Jobbintervjuet.. og trening :P


Dagen startet med at jeg noterte nummer og adresse til dit jeg skulle på intervju på mobilen. Charlotte skulle hente meg å kjøre meg til toget siden jeg hadde lånt låsen hennes. Hun skulle på trening. Mobilen min har vært syk lenge, men nå bestemte den seg for å dø.. Fikk den ikke på å begynte å stresse med om C kom å hentet meg eller om jeg skulle opp til busstoppet. Ventet utenfor her en stund, og jobbet med å ikke bli stressa. Klarte meg ganske fint egentlig.. Så fikk jeg endelig skrudd på mobilen, etter mye om og men. Da hadde jeg fått sms fra Charlotte om å komme til busstoppet for 15 min siden, så jeg skyndte meg opp!

Men mobilen døde igjen.., men jeg hadde heldigvis memorisert reiseruten og hvor jeg skulle, og navnet til damen jeg skulle spørre etter. Gikk fin fint helt til jeg kom til Lysaker med toget og skulle finne busstoppet videre til Telenorbygget.. 6 platformer.. for buss?! Sånt blir Rita stressa av vanligvis.. Men hun pustet litt inn og litt ut og fant tilslutt ut av bussen gikk fra 2'ern.

Da jeg kom frem til Telenor-bygget skulle jeg finne inngang K. Jada... bygget er stooort. Heldigvis fant jeg den lett også.. og spurte etter damen jeg skulle møte i resepsjonen.

Inngang K er 2. inngang fra øverst, venstre.

Intervjuet gikk igrunn flott det. Men etter en stund avbrøt hun ene damen og sa "vi skal ikke bruke mer av din tid vi", de hadde nemlig forstått at jeg ikke var noen skribent..?! Nei? Var det det denne stillingen handlet om? Ja, tydligvis.. De trengte en som kunne lære de opp i å skrive dokumentasjon "riktig" med formulering og rettskrivning, etc slik jeg fårsto det. Delen om å publisere det på nett var bare noe "de regnet med ble gjort".. Jeg kan jo skrive, men har ikke utdannelse eller masse erfaring rundt det. Så da var nok ikke jeg den rette personen fant vi ut.. Hadde blitt en missforståelse om hvilken type kunnskaper de søkte hos en ansatt mellom de og vikarbyrået..

Jeg fikk i hvertfall en dyr erfaring av å være på intervju. :) Nå er jeg seriøst blakk av farting til Oslo.. skikkelig kjipt at kollektivt skal være så dyrt! Trives i Oslo, og trenger en tur dit innimellom for å treffe venner etc. Gleder meg til å få meg jobb og leiligheet!! Har jeg sagt det før?

På vei tilbake var jeg innom SATS i Lillestrøm å trente litt. Faktisk! 4. dagen denne uka altså! 30 min kondisjon, og trente mage og armer.. La meg å solte meg en halvtimes tid nede ved vannet før jeg tok bussen! Sterk sol nå! Min sarte hud ble i hvertfall farget av det! Digg!

Frokost: Måltidserstatter-shake, sjokolade.
Mellom: Banan før trening, og nøtter etter trening.
Lunsj: Tre knekkebrød med makrell i tomat.
Middag: En wienerpølse i speltlompe, og en porsjon fiskesuppe.
Dessert: En fersken og en pære.

2 kommentarer:

  1. hehe ble stresset selv når jeg ikke fikk tak ideg!! prøvde å ringe deg og alt mulig jo =) hehe!! :) og jeg sendte flere meldinger:) du må ordne deg ny mobilen vennen!! du er helt rå med treningen =D stgå på jenta!!dette klarer du!! :)
    challa...

    SvarSlett